SKARGI I WNIOSKI
1. W Inspektoracie skargi i wnioski przyjmowani są:
2. Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują, właściwe w zależności od treści skargi lub wniosku osoby odpowiadające za wykonywanie zadań w komórkach organizacyjnych Inspektoratu.
3. Skargi przyjmowane są na piśmie lub do protokołu. Wszystkie skargi są rejestrowane. 4. Powiatowy Lekarz Weterynarii ustala osobę odpowiedzialną za przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz ustala termin jego zakończenia. Powiatowy Lekarz Weterynarii nadzoruje terminowość załatwiania skarg i wniosków poprzez prowadzenie stałego monitoringu w tym zakresie.
5. Wszystkie skargi, które nie wymagają zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień są rozpatrywane bezzwłocznie. Skargi wymagające uzgodnień, porozumień, lub przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego są rozpatrywane najpóźniej w terminie 30 dni od daty ich złożenia.